Pocałuj interaktywny plakat

Grupa naukowców z Uniwersytetu Keio skonstruowała interaktywny plakat, który reaguje na pocałunek. Jest to możliwe dzięki czujnikom, które wykrywają jak blisko wyświetlacza znajduje się użytkownik. Kiedy osoba zbliży się do czujnika, obraz się zmienia i wirtualna dziewczyna (a może by tak chłopak? ;)) nachyla się do pocałunku. Potem oddala się zawstydzona i zarumieniona.

Twórcy mówią, że na razie system oferuje tylko wizualne zmiany, ale można również dołączyć zapach szamponu wirtualnej osoby, zapach szminki owocowej albo głośnik, z którego słychać byłoby szepty „Kocham Cię”.

Jak wykorzystać takie urządzenie w marketingu? Keidai Ogawa z Uniwersytetu Keio mówi, że jest fanem różnych gwiazd, ma ich plakaty i denerwowało go, że się nie ruszają. Taki interaktywny plakat reagujący na ruchy użytkownika mógłby więc dać wiele zabawy.

Na poniższym filmie, można zobaczyć jak działa system.

Autorzy projektu planują stworzyć aplikację na iPada. Rozważają też dodanie czujnika na światło albo systemu rozpoznawania twarzy.

źródło: ubergizmo.com

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s