Do zobaczenia w Polsce

Trzy miesiące praktyk w Osace zleciały nie wiadomo kiedy i już jutro wracam do Polski. Z jednej strony szkoda trochę, bo poznałam tu fajnych ludzi, ale z drugiej strony tęskni mi się już do domu.

Ten wyjazd to naprawdę wspaniałe doświadczenie, nie zawsze było łatwo i przyjemnie, ale dzięki temu nabrałam więcej pewności siebie i czuję, że mogę zrobić jeszcze więcej w przyszłości. Każdemu z czystym sumieniem mogę polecić praktyki z AIESEC – można zdobyć doświadczenie zawodowe, doskonalić język obcy, poznać mnóstwo przyjaciół i pozwiedzać. Podróże tylko w celach turystycznych również są bardzo pouczające, ale zdecydowanie lepiej można poznać kulturę danego kraju, gdy się w nim trochę pomieszka. Ja uświadomiłam sobie, jak bardzo Zachód kieruje się stereotypami w postrzeganiu Japonii, ale to temat na oddzielną notkę.

Wprawdzie wracam już do domu, ale bloga Joan in Japan proszę nie uważać za zamknięty, jeszcze parę notek zapewne się pojawi. Ostatnio nie było czasu na pisanie, byłam zajęta maksymalnym wykorzystaniem ostatnich dni w Japonii. :3

I na pewno jeszcze do Japonii wrócę! Jest jeszcze mnóstwo do zobaczenia i mam kogo odwiedzać.🙂

Skomentuj

