Święta, Święta i po Świętach…

No ja w tym roku nie poświętowałam zbytnio, ba, w Niedzielę Wielkanocną to już nawet nie miałam czasu myśleć, że są Święta.

23 i 24 kwietnia City Life New organizowało trzynasty fetsyn „LOHAS festa”. Festyn propagujący zdrowy styl życia, zachęcający do segregowania śmieci i zachowań przyjaznych środowisku. Podobnie jak relacjonowany przeze mnie wcześniej festyn Charity Kids, LOHAS Festa odbywała się w Parku Expo w Osace. Impreza była jednak zdecydowanie większa – około 300 stoisk z rękodziełem, jedzeniem, roślinkami itp. W sumie przez dwa dni przyszło około 40000 ludzi.

Niestety – pierwszego dnia dosłownie nas zalało. Od rana do późnego popołudnia padało i pod naszymi namiotami płynęła rzeczka… Buty mi przemokły, zmarzłam, ludzi było mało, pracy również niewiele… Moim zajęciem było wydawanie prezentów gościom. Dorośli i dzieci mogli podczas festynu zbierać na specjalnych kartach pieczątki i wymieniać je na ekologiczne torby na zakupy, ręczniki i broszki – wszystko oczywiście z logiem LOHAS Festa. Dzień skończył się tak, że zgubiłam drogę do domu i nadłożyłam chyba ze 3 kilometry🙂

 W niedzielę na szczęście się rozjaśniło. Obudziłam się około 6 rano, zjadłam moje Wielkanocne śniadanie, czyli płatki z mlekiem i o 7 wyjazd rowerem do parku – około 3 km. Pogoda była znacznie bardziej sprzyjająca niż w sobotę, więc i ludzi przyszło więcej – głównie rodziny z dziećmi. Od rana do wieczora byłam zajęta wydawaniem tych prezentów. W sumie to fajnie było, poćwiczyłam japoński, pogadałam z dzieciakami, kupiłam trochę słodkości…

Wieczorem wróciłam do mieszkania i przygotowałam sobie taką o to kolację Wielkanocną. Mało to tradycyjny posiłek, ale żeby nie było – jest jajko i rzeżucha🙂

A tu wstawiam zdjęcie Wieży Słońca (Tower of the Sun). Miałam o tym napisać przy festynie Charity Kids, ale zapomniałam. Ta wieża jest jak dla mnie przerażająca, dziwna, w ogóle nie rozumiem co to ma być. Moi znajomi Japończycy tez nie bardzo rozumieją tę „sZtukę” i mają mieszane uczucia.

3 thoughts on “Święta, Święta i po Świętach…

Skomentuj

