Jedzenie i inne przyjemności…

Tak, tak, japońskie jedzenie jest zdrowe, bowiem podstawą jest ryż, ryby i warzywa. Wszystko jest lekkostrawne i po zjedzeniu człowiek nie ma uczucia, że obiad będzie się trawił przez następne pół dnia. Ktoś może więc pomyśleć, że trudno przytyć na takiej diecie. Tak? To proszę popatrzeć na zdjęcia poniżej i powiedzieć mi jakim cudem miałam nie przytyć około 2kg w ciągu miesiąca. Pracę mam raczej siedzącą, do biura 30 sekund piechotą… A tu tyle pyszności i wszystkiego chce się spróbować! Ale wiecie co? Mam to gdzieś, że mi przybyło 1 czy 2kg ;p Trzeba mieć z życia trochę przyjemności i dopóki mieszczę się w ubrania to się nie martwię😀

Dzisiaj ponownie wybrałam się do tego samego kościoła na niedzielną mszę z tą różnicą, że tym razem pojechałam rowerem. Dojazd zajął mi około 30 minut, ale warto było, bo odkryłam następną świątynię a obok mały park. Z rozkoszą pospacerowałam wśród drzew, bo na co dzień brakuje mi takiej naturalnej przestrzeni – wszędzie tylko stłoczone domostwa i mnóstwo ludzi.

This slideshow requires JavaScript.

A na koniec modowa zagadka – ta osoba po prawej to pan czy pani?😉

 

2 thoughts on “Jedzenie i inne przyjemności…

Skomentuj

