To już tydzień

Przepraszam, że trochę Was zaniedbałam, ale od pierwszego marca codziennie od 9.30 do 17.45 siedzę w biurze i jakoś tak nie miałam głowy do pisania.  Nie zwiedzałam też nic nowego, więc nie będzie nowych zdjęć. Jutro idę zobaczyć zamek w Osace, więc postaram się coś tam popstrykać.😉

Być może pamiętacie, jak ostatnio wspominałam, że Japończycy są bardzo mili dla klientów. Ostatnio poszłam kupić sobie curry w budce niedaleko stacji. Miły pan dał mi kubeczek gorącej herbaty, abym nie zmarzła czekając aż on przygotuje jedzenie. Przed budką były dwa piecyki oraz mały telewizorek za szybą. Wszystko z myślą o kliencie. Chciałabym, żeby w Polsce z takim samym pietyzmem podchodzono do sprzedaży i do obsługi klienta.🙂

No ale nie może być za pięknie więc troszkę też pomarudzę ;p uliczki w Osace są wąskie, bo gęstość zaludnienia w miastach japońskich jest wysoka, więc po prostu chyba tak musi być. Przynajmniej tak mi powiedziano. Ulica służy rowerzystom, ludziom a poza głównymi ulicami, również samochodom i skuterom.  Czasem mam wrażenie, że to naprawdę niebezpieczne! Zwłaszcza, że nie wiem po jakiej stronie ja mam chodzić?! U nas się przyjęło, że po prawej a tutaj każdy chodzi i jeździ jak chce.

Tyle na dziś, idę odpoczywać po pierwszym tygodniu japońskiej pracy ::) Wkrótce będzie więcej zdjęć🙂

 

2 thoughts on “To już tydzień

  1. Tak, gdyby u nas była taka obsługa to ja codziennie latałabym do sklepu ^.^.
    Wyobraź sobie Biedronke z takim wyposażeniem xd.
    Tylko uważaj, żeby żaden samochód cię nie potrącił, bo się pogniewam.. ;p.

  2. U nas można pohuhać w ręce przed budką z kebabem.. całkiem za darmo😀 A jakie tam jest najpopularniejsze jedzenie w ‚budkach’? Co najbardziej Ci smakowało do tej pory? Koniecznie napisz jak wygląda twój dzień pracy😀

Skomentuj

