Moja okolica

Pewnie pamiętacie, gdy pisałam, że Osaka na początku sprawiała wrażenie szarej i „zabetonowanej”? I rzeczywiście, może taka się wydawać, dopóki nie wejdzie się w plątaninę małych, wąskich uliczek z domkami jednorodzinnymi i małymi sklepikami. Uliczki te są bardzo wciągające, gdy raz się tam zapuści, nie chce się wychodzić. Co chwilę pojawia się jakaś ciekawa boczna uliczka i potem następna, i następna… Zdjęcia poniżej pochodzą z niedzielnego spaceru. Dzisiaj też błąkałam się po uroczych uliczkach, ale niestety, nie wzięłam aparatu. Miałam iść tylko do sklepu😉 Następnym razem nadrobię straty.

This slideshow requires JavaScript.


2 thoughts on “Moja okolica

Skomentuj

