Ale odlot

Do wylotu pozostało niewiele ponad tydzień. 24 lutego w czwartek o 6.50 startuję. Mimo że zostało tylko parę dni, ciągle zdaje mi się, że jeszcze mam dużo czasu. Przedwczoraj przeżyłam też nie mały stres, bo nagle złapała mnie gorączka i skutecznie złożyła do łóżka. Na szczęście wystarczył jeden dzień leżenia w łóżku, aby mi przeszło, ale trzeba zachować ostrożność. To już moja druga „grypka” w tym sezonie. Najpierw zaatakował mnie zarazek lubelski a teraz włodawski. :]

No ale, jak to się mówi – złego diabli nie biorą :]

2 thoughts on “Ale odlot

  1. podobno japończycy ze względu na surowe (bardziej surowe niz w Europie i USA) przepisy produkują skuteczniejsze leki, które mają najmniej środków ubocznych😀.

Skomentuj

